Verzenden naar
Nederland
Uw winkelmand
Uw winkelmand is leeg
Registreren Inloggen
100% klanttevredenheid
Gratis verzending bij bestellingen vanaf €250
Voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden*

Veelgestelde vragen

Hier kunt u de veelgestelde vragen vinden. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan alstublieft contact met ons op!

  • Wordt een bestelling in 1 keer bezorgd?

    Als het kan wel. Want door een bestelling in 1x te verzenden, verkleinen we onze ecologische impact.

    Als niet elk artikel uit je bestelling even snel bezorgd kan worden, kun je gratis kiezen voor een losse verzending. We verzenden dan elk artikel apart zodra het beschikbaar is.

  • Wat als mijn bestelling niet door de brievenbus past?

    Dan belt de bezorger aan om het pakketje te overhandigen. Is er niemand aanwezig, dan wordt het pakket de volgende dag nog een keer aangeboden. Is er dan weer niemand dan krijgt u afhaalkaart door de bus waar u uw pakket op zou kunnen halen.

  • Wie bezorgt mijn bestelling?

    Safesupplies werkt met meerdere transporteurs. Afhankelijk van de grootte van uw bestelling en bezorgmoment wordt er een transporteur geselecteerd. Voor pakketten maken we gebruik van diensten van DHL en voor palletleveringen gebruiken we transportbedrijf Claassen.

  • Wordt een bestelling gratis bezorgd?

    Het korte antwoord is: ja, vanaf € 50,-

    Het langere antwoord: als je bestelt bij via Safesupplies, zijn de verzendkosten altijd inbegrepen voor bestellingen van Safesupplies artikelen onder €50,- betaal je € 6,99 verzendkosten.

    Voor een verzending buiten Nederland en België zijn er extra verzendkosten. Voor de juiste verzendkosten, kies je het gewenste land van bezorging in je winkelwagen. De verzendkosten zijn dan direct zichtbaar. Hieronder een indicatie:

    Land Verzendkosten
    Binnen de EU €5,99 – €33,99
    Buiten de EU €21,99 – €24,99
    Buiten Europa €24,99 – €28,49
    Rest van de Wereld €31,99

    Buiten de EU worden mogelijk invoer- of douanerechten aangerekend. Je kunt meer ontdekken via de plaatselijke douane.

  • Hoe bestel ik iets bij Safesupplies?

    In 3 eenvoudige stappen:

    1. Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
    2. Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en inpakservice.
    3. Rond af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, iDEAL, creditcard of, indien aangeboden, achteraf.

    Tips:

    • Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken. Onze medewerkers kunnen telefonisch geen bestelling voor je plaatsen.
    • Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan via 010-8209443 of info@safesupplies.nl.
  • Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?

    Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:

    Technische storing

    • iDEAL of achteraf: binnen 3 werkdagen
    • Creditcard: binnen 5 werkdagen

    Heb je gevonden wat je zocht?

  • Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

    Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je gemakkelijk retourneren. Kijk op de site bij retouren voor instructies.

  • Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

    Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

  • Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

    Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

    Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice via 010-820 94 43. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

  • Hoe snel ontvang ik een bestelling?

    Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.
    Heb je een afleveradres buiten Nederland of België?
    Dan is je artikel langer onderweg. Deze tabel is daarbij een goede leidraad:

     

    Land Levertijd + Extra bezorgtijd
    Duitsland, Luxemburg Vermeld op de website + 2 tot 3 werkdagen
    Overige EU-landen, Noorwegen, Zwitserland Vermeld op de website + 3 tot 4 werkdagen
    Overige Europese landen Vermeld op de website + 7 tot 9 werkdagen
    Noord- en Midden-Amerika, Caribisch gebied Vermeld op de website + 5 tot 12 werkdagen
    Azië, Australië, Nieuw-Zeeland Vermeld op de website + 9 tot 12 werkdagen
    Overige landen Vermeld op de website + 8 tot 10 werkdagen
  • Niet (alles) ontvangen?

    We proberen zoveel mogelijk alles tegelijk te versturen. Indien wij niet alles voorradig hebben dan nemen we contact met u op om te overleggen wat de gewenste vervolgstappen kunnen zijn.

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Wij, onze partners en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Doorgaans streven we ernaar binnen 1 á 2 werkdagen uw bestelling bezorgd te hebben.